Voľné pracovné pozície

Prečo riešime peniaze?

Nie sme len obchodná firma. Spájame obchodníkov s ich klientami, pomáhame vám kariérne rásť a vy pracuje sami na seba.

Od nás získate plnú podporu po stránke systémov, produktov a sprostredkovania celého radu finančných produktov.

U nás môžete využiť prvotriedne školenia predajných zručností a produktov bánk, poisťovní a investičných spoločností. Všetko na jednom mieste.

V čom sme iný?

Žiadne plány a žiadne čísla, ktoré musíte v nejakom čase naplniť. U nás ste pánom vášho času, biznisu a celého vášho podnikania.

Máte však od nás podporu pri predaji, pripravené systéme a technickú podporu. Od začiatku pre vás máme pripravené školenia o produktoch a predajné zručnosti, aby sa váš biznis rozbehol od prvého dňa u nás.

Sme tím ľudí, ktorý vám pomôže s predajom aj s následným servisom produktov vo všetkých oblastiach.

Obchodný riaditeľ

Náplňou vašej práce je riadiť pridelený región, manažovať ľudí vo vašom regióne a zabezpečiť dosahovanie cieľov.

Obchodný riaditeľ

Koho hľadáme?

Chceme vidieť tých najlepších obchodníkov, ktorí sa nezľaknú len tak hocičoho. Takých, ktorí sú odhodlaní postaviť sa čelom konkurencii a náročný projekt alebo klienta berú ako výzvu.

Hľadáme človeka zameraného na výsledky – vieš si ich samostatne definovať, rozplánovať, odkomunikovať v tíme, presadiť a všetko aj dotiahnuť v požadovanom čase a kvalite.

Do nášho tímu hľadáme ambiciózneho, proaktívneho kandidáta, ktorý má rád zodpovednosť a potrebuje na svoju sebarealizáciu priestor a dôveru.

Hľadáme lokálneho človeka, ktorý pozná región, má už vybudované vzťahy, vie, kde akú nitku potiahnuť, aby sa veci dali do pohybu.

Chceme diplomata a lídra, ktorý sa vie prispôsobiť podmienkam a ľuďom vo svojom tíme, ale aj zákazníkom. Takého, kto si vie udržať samostatných a skvelých obchodníkov a svojou pro-zákazníckou orientáciou ide príkladom.

Zároveň musíš byť pripravený budovať tím a rozvíjať ho, hľadať proaktívne nových kolegov a nezľaknúť sa výziev. Pracovať budeš aj na rozvoji tvojho tímu, budeš svojich ľudí vzdelávať a pomáhať im dosahovať ciele a kariérne rásť.

Uvítame človeka, ktorý má rád “moderný obchod”, technológie a ide s dobou.

Do nášho tímu hľadáme človeka, ktorý sa nebojí hľadať nové riešenia a nemá obavu realizovať nové nápady. Hľadáme kolegu, ktorý vie veci do dotiahnuť do úspešného konca, vie si stanoviť časový plán, veci si zorganizovať a dokáže si stanoviť priority.

Tvojou úlohou bude viesť rozbiehajúcu sa firmu a náplňou tvojej práce bude jej rozvoj a úlohou bude posunúť ju na vyšší level.

Čo budeš robiť?

Uvedomujeme si, že táto pozícia nie je čisto iba o obchode, ale aj o zmenách, ktoré môžu časom prísť. Svet financií je dynamický a neustále sa mení a vyvíja. Čo platilo včera, je dnes už pasé a zajtra príde ďalšia zmena. Musíš byť schopný rýchlo sa učiť a reagovať na zmenené podmienky.

Tvojou úlohou bude riadiť chod firmy, podieľať sa na strategických rozhodnutiach a smerovaní firmy. V tvojej kompetencii bude tiež prijímanie nových kolegov do firmy a riadenie výberových konaní.

Cieľom bude riadiť obchodný tím na celom Slovensku a spolu s ním rozvíjať a budovať dlhodobé vzťahy a partnerstvo so zákazníkmi. Do budúcna pribudnú do tímu ďalší ľudia, ktorých bude aj tvojou úlohou aktívne hľadať.

Okrem toho očakávame, že nám pomôžeš s:

  • Vylepšovaním a modernizáciou procesov.
  • Budovaním špičkového zákazníckeho servisu. Radi by sme do budúcna rozšírili náš back office aj o front office a začali naše produkty predávať online, telefonicky a tiež samozrejme osobne.
  • Súčasťou tvojej práce bude aj sledovanie trendov, analýza trhu a monitoring konkurencie. Tiež reporting vedeniu spoločnosti a plánovanie obchodnej stratégie.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ponúkame?

  • Priestor, kompetencie, možnosti. Máme však aj očakávania, ktoré sú taktiež vysoké.
  • Sme spoločnosť s dlhoročnou tradíciou a k svojim zamestnancom pristupujeme lojálne a ústretovo.
  • Ponúkame nadštandardné mzdové ohodnotenie a pestrý sociálny program.
  • Ako mnohí, tak aj my sa snažíme stmeľovať kolektív rôznymi firemnými aktivitami, ponúkame možnosť rozvíjať sa a vzdelávať a tiež rásť v rámci našej skupiny.

Informácie o výberovom konaní

Každému uchádzačovi venujeme čas aj energiu – minimálne si dôkladne čítame, čo posielate ako reakciu na tento inzerát. Ak nám niečo nebude jasné, tak voláme a vylaďujeme nedorozumenia. Ak máme pocit, že nie ste vhodný kandidát, slušne Vám to napíšeme. Ak máme pocit, že by ste to mohli byť práve Vy, tak voláme, píšeme a skúšame dohodnúť stretnutie s Vami.

Výberový proces bude minimálne 2-kolový.

V čom sme iný?

  • Transparentná a otvorená komunikácia. U nás ti nebudeme tajiť žiadne detaily pred nástupom sa dozvieš všetko potrebné.
  • O nových kolegov sa staráme. Nie je to len o produktových školeniach. Nových kolegov čakajú aj školenia predajných zručností, ktoré realizujú skúsení predajcovia.
  • Transparentný odmeňovací systém, ktorý je fér pre obe strany. Nebudeme ti tajiť, že časť peňazí z každého obchodu ostáva na prevádzku a našu činnosti. Iba tak ti dokážeme poskytovať ten najlepší servis pre tvoju prácu.
  • Špeciálne nefinančné odmeny a bonusy pre tých najlepších, ktorí dosiahnu najlepšie výsledky.

Tvoja mzda

  • Variabilná mzdy v závislosti od výkonu tvojho tímu. Výška odmeny sa štandardne pohybuje od 3.000 eur.
  • 80% z rozdielovej provízie produkcie tvojho tímu ostáva tebe. Sme v tomto transparentní a tých najlepších si ceníme.
  • Práca je na živnosť.

Finančný špecialista

Koho hľadáme?

V prvom rade hľadáme výborného obchodníka, ktorý sa nebojí hľadať nové príležitosti, nových zákazníkov a vie si poradiť aj s modernými technológiami.

Väčšina náplne tvojej práce bude komunikácia s klientami – novými aj existujúcimi, ktorých budeš mať vo svojom portfóliu.

Je len na tebe, ktorým produktom sa budeš chcieť venovať. Vybrať si môžeš klasické úverové produkty ako sú hypotéky, spotrebné úvery alebo napríklad poistenie. Máš za sebou zázemie silnej a stabilnej spoločnosti, ktorá sa venuje bankovým, poistným aj investičným produktom.

Doba sa mení a hypoték bude zrejme menej. Ak si doteraz pracoval v inej firme, kde si sa venoval len hypotékam, tak je čas na zmenu. U nás sa okrem fyzickým osobám môžeš venovať aj produktom pre firmy. Či už ide o bežný účet, POS terminál alebo napríklad úvery pre firmy.

Venujte sa tomu čo vás baví! U nás nemáš žiadne plány na objemy, ktoré musíš každý mesiac splniť. Je len na tebe, ktoré produkty budeš s klientami riešiť.

Čaká ťa práca v náročnom prostredí, to ti tajiť nebudeme. Svet financií je dynamický a rýchlo sa mení. Musíš byť schopný sa učiť nové veci a samozrejmosťou je neustále vzdelávanie sa.

Máme pre teba pripravený náročný proces školení, ktoré ti pomôžu v predaji finančných produktov.

Okrem role obchodníka budeš občas pracovať aj s papiermi, pretože musíme plniť všetky zákonné požiadavky. S administratívou ti samozrejme pomôžeme, ale časť času jej budeš musieť venovať. Väčšinu procesov sme presunuli do online prostredia, aby si nemusel vypisovať desiatky papierov.

Čo budeš robiť?

Hlavnou náplňou tvojej práce bude starostlivosť o klientov v tvojej oblasti. Naším cieľom je poskytovať klientom len tie najlepšie služby v oblasti sprostredkovania finančných produktov.

Súčasťou tvojej práce bude aj evidencia klientov v našich systémoch, vyhotovovanie záznamov zo stretnutia, evidencia požiadaviek tvojich klientov a tiež hľadanie príležitostí.

Tvojou úlohou bude hľadať nové obchodné príležitosti a tiež hľadať nových klientov.

Výhodou práce pre nás je, že tvoja práca sa prispôsobuje tebe a nie ty tvojej práci. Je len na tebe koľko času venuješ práci. Nemáme žiadnu evidenciu dochádzky a nemáme ani žiadne plány, ktoré musíš plniť. Pracuj s radosťou.

Okrem toho očakávame, že nám pomôžeš s:

  • Vylepšovaním a modernizáciou procesov.
  • Budovaním špičkového zákazníckeho servisu. Radi by sme do budúcna rozšírili náš back office aj o front office a začali naše produkty predávať online, telefonicky a tiež samozrejme osobne.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ponúkame?

  • Priestor, kompetencie, možnosti. Máme však aj očakávania, ktoré sú taktiež vysoké.
  • Sme spoločnosťou s dlhoročnou tradíciou a k svojim zamestnancom pristupujeme lojálne a ústretovo.
  • Ponúkame nadštandardné mzdové ohodnotenie a pestrý sociálny program.
  • Ako mnohí, tak aj my sa snažíme stmeľovať kolektív rôznymi firemnými aktivitami, ponúkame možnosť rozvíjať sa a vzdelávať a tiež rásť v rámci našej skupiny.

Informácie o výberovom konaní

Každému uchádzačovi venujeme čas aj energiu – minimálne si dôkladne čítame, čo posielate ako reakciu na tento inzerát. Ak nám niečo nebude jasné, tak voláme a vylaďujeme nedorozumenia. Ak máme pocit, že nie ste vhodný kandidát, slušne Vám to napíšeme. Ak máme pocit, že by ste to mohli byť práve Vy, tak voláme, píšeme a skúšame dohodnúť stretnutie s Vami.

Výberový proces bude minimálne 2-kolový.

V čom sme iný?

  • Transparentná a otvorená komunikácia. U nás ti nebudeme tajiť žiadne detaily pred nástupom sa dozvieš všetko potrebné.
  • O nových kolegov sa staráme. Nie je to len o produktových školeniach. Nových kolegov čakajú aj školenia predajných zručností, ktoré realizujú skúsení predajcovia.
  • Transparentný odmeňovací systém, ktorý je fér pre obe strany. Nebudeme ti tajiť, že časť peňazí z každého obchodu ostáva na prevádzku a našu činnosť. Iba tak ti dokážeme poskytovať ten najlepší servis pre tvoju prácu.
  • Špeciálne nefinančné odmeny a bonusy pre tých najlepších, ktorí dosiahnu najlepšie výsledky.

Tvoja mzda

  • Variabilná mzda v závislosti od tvojho výkonu. Výška odmeny sa štandardne pohybuje od 1.000 eur.
  • 70% z rozdielovej provízie ostáva tebe. Sme v tomto transparentní a tých najlepších si ceníme.
  • Práca na živnosť.

Finančný špecialista

Vašou úlohou je starostlivosť o pridelených a získaných klientov.

Oblastný riaditeľ

Staráte sa o tím ľudí pridelených do vášho regiónu a o klientov, ktorých ste získali. Pomáhate s dosahovaním cieľov.

Oblastný riaditeľ

Koho hľadáme?

Hľadáme ambiciózneho, proaktívneho kandidáta, ktorý sa nebojí nových výziev a je zodpovedný. Potrebuješ sa realizovať a chýba ti v tvojej práci priestor na realizáciu? U nás ti priestor poskytneme.

Hľadáme človeka, ktorý dokonale pozná región, v ktorom bude pôsobiť. Mal by si mať už vybudované vzťahy so zákazníkmi a poznať ich potreby, nie to však podmienka.

Hľadáme lídra, ktorý sa vie prispôsobiť meniacim sa podmienkam vo finančnej sfére. Tvojou úlohou bude dokonale poznať ľudí v tvojom tíme, ale aj poznať potreby tvojich zákazníkom.

Zároveň však musíš byť pripravený budovať vlastný tím a rozvíjať ho, hľadať proaktívne nových kolegov a nezľaknúť sa výziev, ktoré ťa budú v budúcnosti čakať. Pracovať budeš aj na rozvoji tvojho tímu, budeš svojich ľudí vzdelávať a pomáhať im dosahovať ciele a kariérne rásť. Samozrejme s rozvojom tvojich kolegov ti pomôžeme a budeme spoločne pracovať na vzdelávaní tvojich kolegov z tímu.

Nemusíš byť expert v oblasti IT, ale pri tvojej práci sa budeš stretávať s modernými technológiami. Samozrejmosťou je zvládnuť prácu s balíkom Office, webovom a mailom. Pri práci budeš využívať aj naše CRM riešenie pre správu zákazníkov.

Musíš byť aj skvelý organizátor a zvládnuť si zorganizovať tvoj čas, aby si sa vedel venovať zákazníkom aj tvojím kolegom. Vieš hľadať moderné a inovatívne riešenia? Tak si náš človek!

Čo budeš robiť?

Uvedomujeme si, že táto pozícia nie je čisto iba o obchode, ale aj o zmenách, ktoré môžu časom prísť. Svet financií je dynamický a neustále sa mení a vyvíja. Čo platilo včera, je dnes už pasé a zajtra príde ďalšia zmena. Musíš byť schopný rýchlo sa učiť a reagovať na zmenené podmienky.

Cieľom bude riadiť obchodný tím najmä v regiónoch Bratislava a spolu s ním rozvíjať a budovať dlhodobé vzťahy a partnerstvo so zákazníkmi. Do budúcna pribudnú do tímu ďalší ľudia, ktorých bude aj tvojou úlohou aktívne hľadať.

Okrem toho očakávame, že nám pomôžeš s:

  • Vylepšovaním a modernizáciou procesov.
  • Budovaním špičkového zákazníckeho servisu. Radi by sme do budúcna rozšírili náš back office aj o front office a začali naše produkty predávať online, telefonicky a tiež samozrejme osobne.
  • Súčasťou tvojej práce bude aj sledovanie trendov, analýza trhu a monitoring konkurencie. Tiež reporting vedeniu spoločnosti a plánovanie obchodnej stratégie.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ponúkame?

  • Priestor, kompetencie, možnosti. Máme však aj očakávania, ktoré sú taktiež vysoké.
  • Sme spoločnosť s dlhoročnou tradíciou a k svojim zamestnancom pristupujeme lojálne a ústretovo.
  • Ponúkame nadštandardné mzdové ohodnotenie a pestrý sociálny program.
  • Ako mnohí, tak aj my sa snažíme stmeľovať kolektív rôznymi firemnými aktivitami, ponúkame možnosť rozvíjať sa a vzdelávať a tiež rásť v rámci našej skupiny.

Informácie o výberovom konaní

Každému uchádzačovi venujeme čas aj energiu – minimálne si dôkladne čítame, čo posielate ako reakciu na tento inzerát. Ak nám niečo nebude jasné, tak voláme a vylaďujeme nedorozumenia. Ak máme pocit, že nie ste vhodný kandidát, slušne Vám to napíšeme. Ak máme pocit, že by ste to mohli byť práve Vy, tak voláme, píšeme a skúšame dohodnúť stretnutie s Vami.

Výberový proces bude minimálne 2-kolový.

V čom sme iný?

  • Transparentná a otvorená komunikácia. U nás ti nebudeme tajiť žiadne detaily pred nástupom sa dozvieš všetko potrebné.
  • O nových kolegov sa staráme. Nie je to len o produktových školeniach. Nových kolegov čakajú aj školenia predajných zručností, ktoré realizujú skúsení predajcovia.
  • Transparentný odmeňovací systém, ktorý je fér pre obe strany. Nebudeme ti tajiť, že časť peňazí z každého obchodu ostáva na prevádzku a našu činnosti. Iba tak ti dokážeme poskytovať ten najlepší servis pre tvoju prácu.
  • Špeciálne nefinančné odmeny a bonusy pre tých najlepších, ktorí dosiahnu najlepšie výsledky.

Tvoja mzda

  • Variabilná mzdy v závislosti od výkonu tvojho tímu. Výška odmeny sa štandardne pohybuje od 2.000 eur.
  • 65% z rozdielovej provízie produkcie tvojho tímu ostáva tebe. Sme v tomto transparentní a tých najlepších si ceníme.

Máte otázky alebo potrebujete poradiť? Sme tu pre vás!

Či už riešite nové bývanie alebo potrebujete zabezpečiť dôchodok, sme tu pre vás. Potrebujete vyriešiť poistenie auta, vášho bytu, domu alebo poistiť váš život? Napíšte nám a spoločne nájdeme riešenie.

Oblastný manažér

Staráte sa o klientov priradených do vašej starostlivosti a aktívne vyhľadávate nových klientov.

Oblastný manažér

Koho hľadáme?

V prvom rade hľadáme obchodníka, ktorý sa nebojí hľadať nové príležitosti, nových zákazníkov a vie si poradiť aj s modernými technológiami.

Čaká ťa práca v náročnom prostredí, to ti tajiť nebudeme. Svet financií je dynamický a rýchlo sa mení. Musíš byť schopný sa učiť nové veci a samozrejmosťou je neustále vzdelávanie sa.

Máme pre teba pripravený náročný proces školení, ktoré ti pomôžu v predaji finančných produktov.

Okrem role obchodníka budeš občas pracovať aj s papiermi, pretože musíme plniť všetky zákonné požiadavky. S administratívou ti samozrejme pomôžeme, ale časť času jej budeš musieť venovať. Väčšinu procesov sme presunuli do online prostredia, aby si nemusel vypisovať desiatky papierov.

Čo budeš robiť?

Hlavnou náplňou tvojej práce bude starostlivosť o klientov v tvojej oblasti. Naším cieľom je poskytovať klientom len tie najlepšie služby v oblasti sprostredkovania finančných produktov.

Súčasťou tvojej práce bude aj evidencia klientov v našich systémoch, vyhotovovanie záznamov zo stretnutia, evidencia požiadaviek tvojich klientov a tiež hľadanie príležitostí.

Tvojou úlohou bude hľadať nové obchodné príležitosti a tiež hľadať nových klientov.

Výhodou práce pre nás je, že tvoja práca sa prispôsobuje tebe a nie ty tvojej práci. Je len na tebe koľko času venuješ práci. Nemáme žiadnu evidenciu dochádzky a nemáme ani žiadne plány, ktoré musíš plniť. Pracuj s radosťou.

Okrem toho očakávame, že nám pomôžeš s:

  • Vylepšovaním a modernizáciou procesov.
  • Budovaním špičkového zákazníckeho servisu. Radi by sme do budúcna rozšírili náš back office aj o front office a začali naše produkty predávať online, telefonicky a tiež samozrejme osobne.

Zamestnanecké výhody, benefity

Čo ponúkame?

  • Priestor, kompetencie, možnosti. Máme však aj očakávania, ktoré sú taktiež vysoké.
  • Sme spoločnosťou s dlhoročnou tradíciou a k svojim zamestnancom pristupujeme lojálne a ústretovo.
  • Ponúkame nadštandardné mzdové ohodnotenie a pestrý sociálny program.
  • Ako mnohí, tak aj my sa snažíme stmeľovať kolektív rôznymi firemnými aktivitami, ponúkame možnosť rozvíjať sa a vzdelávať a tiež rásť v rámci našej skupiny.

Informácie o výberovom konaní

Každému uchádzačovi venujeme čas aj energiu – minimálne si dôkladne čítame, čo posielate ako reakciu na tento inzerát. Ak nám niečo nebude jasné, tak voláme a vylaďujeme nedorozumenia. Ak máme pocit, že nie ste vhodný kandidát, slušne Vám to napíšeme. Ak máme pocit, že by ste to mohli byť práve Vy, tak voláme, píšeme a skúšame dohodnúť stretnutie s Vami.

Výberový proces bude minimálne 2-kolový.

V čom sme iný?

  • Transparentná a otvorená komunikácia. U nás ti nebudeme tajiť žiadne detaily pred nástupom sa dozvieš všetko potrebné.
  • O nových kolegov sa staráme. Nie je to len o produktových školeniach. Nových kolegov čakajú aj školenia predajných zručností, ktoré realizujú skúsení predajcovia.
  • Transparentný odmeňovací systém, ktorý je fér pre obe strany. Nebudeme ti tajiť, že časť peňazí z každého obchodu ostáva na prevádzku a našu činnosť. Iba tak ti dokážeme poskytovať ten najlepší servis pre tvoju prácu.
  • Špeciálne nefinančné odmeny a bonusy pre tých najlepších, ktorí dosiahnu najlepšie výsledky.

Tvoja mzda

  • Variabilná mzda v závislosti od tvojho výkonu a tiež od výkonu tvojho tímu. Výška odmeny sa štandardne pohybuje od 1.000 eur.
  • 50% z rozdielovej provízie ostáva tebe. Sme v tomto transparentní a tých najlepších si ceníme.
  • Práca na živnosť.

Manažér

Túto pracovnú pozíciu máme aktuálne obsadenú. V prípade vášho záujmu nám môžete napísať správu a v prípade otvorenie tejto pracovnej pozície vás budeme kontaktovať.

Môžete nám napísať správu.

Manažér

Iba začínate vo svete financií? Pridajte sa k nám a spoločne sa postaráme o váš kariérny rast.

Pracovník lokálneho Back-Office

Vašou úlohou je spracovanie údajov v systémoch, spracovanie zmlúv a podpora pre predajný tím.

Pracovník lokálneho Back-Office

Túto pracovnú pozíciu máme aktuálne obsadenú. V prípade vášho záujmu nám môžete napísať správu a v prípade otvorenie tejto pracovnej pozície vás budeme kontaktovať.

Môžete nám napísať správu.

Napíšte nám mail na info@riesimepeniaze.sk.